آیا برای خرید از طلاملا حتما باید در سایت عضو باشم؟
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
آیا می توانم به اطلاعات خرید ها ی قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه می توانم مطلع شوم؟
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با گالری کیا تماس بگیرم؟
آیا می توانم سفارشم را ابطال کرده و یا تغییر بدهم؟
آیا از طریق های دیگر هم می توانم سفارشم را ثبت کنم؟
بازه زمانی پا سخ گویی به سوالات مرتبط با فروشگاه گالری کیا چگونه است؟
آیا طلاملا در تهران یا سایر شهرها، نمایندگی دارد؟
آیا تعداد خرید از یک محصول در طلاملا محدودیتی دارد؟
آیا قیمت محصولات در سایت طلاملا به روز هستند؟
چگونه می توانم هزینه سفارش را پرداخت نمایم؟
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت طلاملا امن است؟
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پس از این که سفارش خود را ثبت کرده ام، چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟
سفارش خود را به چه روش ها یی می توانم تحویل بگیرم؟
آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟
آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
آیا می توانم برای شخص دیگری از طلاملا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟
آیا می توانم محصولی را که در فروشگاه اینترنتی سفارش داده ام را به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
آیا امکان رهگیری سفارش پستی وجود دارد؟
پست شهرستان چه شهرهایی را پوشش می دهد؟
در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد آیا فاکتور فروش بهمراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟
آیا می توانم زمان تحویل را خودم مشخص کنم؟
اگرمحصولی که خریداری کرده ام، ایراد فنی یا آسیب دید گی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می شود؟